3Karty - Sklep z grami planszowymi

0,00 zł
Dominion (druga edycja)
Szybki podgląd
124,49 zł
The Great Wall (wersja z meeplami) (edycja polska)
Szybki podgląd
232,95 zł
Wielki Mur (wersja z figurkami) (edycja polska)
Szybki podgląd
469,95 zł
Star Wars: Zewnętrzne Rubieże - Niedokończone sprawy
Szybki podgląd
148,95 zł
Ankh: Bogowie Egiptu
Szybki podgląd
309,95 zł
War Chest (edycja polska)
Szybki podgląd
157,95 zł
Zaginiona wyspa Arnak: Przywódcy ekspedycji
Szybki podgląd
89,95 zł
Star Wars: Rebelia
Szybki podgląd
379,95 zł
Nemesis: Lockdown (edycja polska)
Szybki podgląd
562,75 zł
Golem
Szybki podgląd
199,95 zł
Nemesis: Lockdown (edycja polska)
Szybki podgląd
562,75 zł
Facebook

 
Znajdziesz nas:






Współpracujemy z:

Wsiąść do Pociągu Widmo

109,95 zł

Producent: Rebel
Kod: reb133
Wysyłka:48 godzin
Waga:1.20 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Ilość:szt.

Cukierek albo psikus!

Witaj w Koszmarkowie – miejscu pełnym strasznych sekretów! Sprawdź, co kryje się w zakurzonych zakamarkach posiadłości na wzgórzu, wybierz się na spacer po przerażającym bagnie, a jeśli masz dość odwagi, sprawdź, czy w ukrytej jaskini naprawdę mieszka wiedźma!

Wsiąść do Pociągu Widmo to łatwa do nauczenia i szybka odsłona popularnej serii gier rodzinnych, doskonała, żeby wprowadzić do niej młodszych graczy. Podczas zabawy dzieci i rodzice będą zbierali specjalne, kolorowe karty platform, które pozwolą im zajmować kolejne odcinki na mapie Koszmarkowa. 

Na czym to polega?

  1. Na samym początku gry wszyscy uczestnicy otrzymują po 2 karty biletów. To nasze cele – wskazują miejsca na mapie Koszmarkowa, które będziemy chcieli ze sobą połączyć.
  2. Aby utworzyć połączenie musimy zagrać zestaw kart platform, który kolorem i liczbą będzie odpowiadał odcinkowi, który chcemy zająć. 
  3. W swojej turze możemy zrobić jedną z dwóch rzeczy: dobrać karty lub utworzyć połączenie.
  4. Gdy uda nam się zrealizować cel z karty biletu, odkładamy ją i dobieramy kolejną.
  5. Gra kończy się w momencie, gdy któryś z graczy zrealizuje szósty bilet – to ona zostaje zwycięzcą!

Dlaczego pokochasz tę grę?

  • W odniesieniu do klasycznych wersji Wsiąść do Pociągu, ta jest dostosowana do potrzeb młodszych graczy: odcinki na planszy są krótsze, wagoniki większe, a poszczególne miejsca na mapie i na kartach biletów reprezentują nie tylko nazwy, ale też obrazki, dzięki czemu dziecko nie musi umieć czytać, by samodzielnie grać.
  • Uproszczone zostały też niektóre zasady, np. karty platform dobieramy wyłącznie w ciemno, co zmniejsza przewagę dorosłych w budowaniu strategii. Dodatkowo bilety nie mają wartości punktowej, a gra jest wyścigiem o to, kto pierwszy zrealizuje 6 tras.
  • Wsiąść do Pociągu Widmo to pełnoprawna, alternatywna gra podstawowa o własnym klimacie. Gracze odwiedzają Koszmarkowo, gdzie witają ich uroczo straszne grafiki oraz specjalne, nawiedzone wagoniki!

Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!

Napisz recenzję
INFORMACJE OGÓLNE:

  • Ilość graczy: 2 - 4 osoby
  • Wiek: od 6 lat
  • Czas: ok. 15 - 30 minut
  • Autor: Alan R. Moon
  • Wydawca: Rebel
  • Ilustracje: Régis Torres
  • Wydanie:polskie

Zawartość:

  • mapa Koszmarkowa
  • 80 nawiedzonych wagoników
  • 72 karty platform
  • 33 karty biletów
  • 4 karty biletów specjalnych
  • instrukcja

Kategorie:
  • gra dla dzieci 
  • pociągi 


Mechaniki
  • zarządzanie ręką 
  • budowa dróg 
  • zbiory zasobów


Pozycja na BGG: 11006
Ocena na BGG: 6.78/10
Opis na BGG: boardgamegeek.com/

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dot. cookies. Możesz zmienić lub określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.