3Karty - Sklep z grami planszowymi

0,00 zł
Dominion (druga edycja)
Szybki podgląd
124,49 zł
The Great Wall (wersja z meeplami) (edycja polska)
Szybki podgląd
232,95 zł
Star Wars: Zewnętrzne Rubieże - Niedokończone sprawy
Szybki podgląd
148,95 zł
Ankh: Bogowie Egiptu
Szybki podgląd
299,95 zł
War Chest (edycja polska)
Szybki podgląd
157,95 zł
Zaginiona wyspa Arnak: Przywódcy ekspedycji
Szybki podgląd
89,95 zł
Star Wars: Rebelia
Szybki podgląd
414,95 zł
Nemesis: Lockdown (edycja polska)
Szybki podgląd
562,75 zł
Marvel Champions: Sinister Motives Expansion
Szybki podgląd
131,95 zł
Wolfenstein: Old Blood (edycja polska)
Szybki podgląd
159,95 zł
Ark Nova
Szybki podgląd
209,95 zł
Black Rose Wars ( Edycja Polska)
Szybki podgląd
439,95 zł
Dzikie Serengeti
Szybki podgląd
245,94 zł
Nemesis: Lockdown (edycja polska)
Szybki podgląd
562,75 zł
Facebook

 
Znajdziesz nas:






Współpracujemy z:

Czerwona Katedra

110,95 zł

Producent: Portal Games
Wysyłka:24 godziny
Waga:2.00 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Ilość:szt.



Czerwona Katedra to kompaktowa gra euro średniej ciężkości, wykorzystująca wiele mechanik, takich jak worker placement, area control czy mechanikę rondla. Robotnicy są tutaj symbolizowani przez przemieszczające się kości, co z pewnością przypadnie do gustu wszystkim fanom takich gier jak Tekhenu czy Teotihuacan. Akcja Czerwonej Katedry przenosi nas do XVI wiecznej Moskwy, gdzie car Iwan Groźny zleca swym robotnikom budowę monumentalnej świątyni. Reprezentując warsztaty rzemieślnicze, gracze będą pozyskiwać surowce i skupiać się na pojedynczych fragmentach katedry, starając się je ukończyć przed swoimi przeciwnikami. Pudełko gry, przy swoim niewielkim rozmiarze, zawiera ogromną liczbę szczegółowo wykonanych komponentów, takich jak plastikowe i drewniane zasoby, karty, monety czy planszę Rynku, zdobioną motywami starych rosyjskich baśni. Czerwona Katedra prezentuje różne plansze rozgrywki w zależności od liczby graczy, oferując jednocześnie rozbudowany wariant solo.

Wola cara

Rozkaz został wydany. W Moskwie ma powstać mon

umentalna katedra, przyćmiewająca wspaniałością cały świat. Rzesze robotników ruszają do pracy, chcąc zaimponować swojemu władcy. Tylko nieliczna grupa zostanie doceniona przez cara. Pozostali robotnicy… cóż, niech Bóg ma ich w swojej opiece.



Katedra

Tytułowa Katedra przedstawiona jest w grze za pomocą kart rozmieszczonych na stole. Układ kart będzie różnił się w zależności od liczby graczy oraz wylosowanego wzoru. Jedną z dostępnych akcji gracza jest zarezerwowanie jednej z kart Katedry, kładąc na niej swój Sztandar. Od tej pory tylko ten gracz będzie mógł wybudować dany fragment, przeznaczając na to wymagane zasoby przedstawione na wybranej karcie.

Prestiż i Uznanie

Kiedy ukończymy fragment Katedry znajdujący się nad niedokończonym fragmentem innego gracza, otrzymuje on ujemne PZ. W Czerwonej Katedrze mamy dwa rodzaje punktów zwycięstwa — punkty Uznania i o wiele więcej warte punkty Prestiżu. Te pierwsze będziemy zdobywać za ukończone fragmenty świątyni, te drugie za wykonywanie dodatkowych zdobień, jak Krzyże, Łuki i Drzwi. Zbudowanie szóstego fragmentu Świątyni, czyli uruchomienie końca gry, również zapewnia punkty Prestiżu.

Rynek zasobów

Plansza Rynku przedstawiona jest w formie koła podzielonego na osiem stref, a do każdej strefy przypisany jest inny zasób. Na obręczy koła znajdują się cztery kości w kolorach graczy plus jedna kość biała. Wykonując akcję Pozyskania Zasobów, gracz wybiera jedną kość i przemieszcza ją o liczbę wskazanych na niej oczek. Jeżeli kość jest biała lub w kolorze gracza, może on przemieścić się o jedno dodatkowe pole za każdy dopłacony Rubel. Gracz otrzymuje tyle zasobów z danego pola Rynku, ile kości się na nim znajduje.

Czerwona Katedra

Atuty: 

  • Rozbudowana gra euro z krótką kołderką, oferująca różne pola gry w zależności od liczby graczy i przystępny wariant solo;
  • Współgranie wielu mechanik z jednocześnie prostymi zasadami i dynamiczną rozgrywką;
  • Przenieś się do XVI wiecznej Rosji i pokieruj budową wspaniałej kadry, walcząc o względy cara Iwana Groźnego!



Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!

Napisz recenzję
Informację ogólne:

  • Liczba graczy: 1-4 graczy
  • Czas gry: 40 min
  • Wiek graczy: 14+


Zawartość gry:
  • 24 sztandary
  • 4 znaczniki Punktowania
  • 20 sztuk Drewna
  • 20 Cegieł 
  • 20 Kamieni
  • 15 sztuk złota
  • 10 Szmaragdów 
  • 10 Szafirów
  • 1 plansza Rynku
  • 4 plansze Warsztatu
  • 8 żetonów Zasobów
  • 28 żetonów Warsztatu
  • 16 Zdobień
  • 40 Monet
  • 66 kart (44x68mm)
  • 5 kości


Kategorie:

  • kości
  • ekonomiczna 


Mechaniki zastosowane w grze:

kontrola obszarów 
rzucanie kośćmi 
bonusy za zakończenie gry 
wariant solo 
zajmowanie pól akcji 
umieszczenie pracowników z kostkami 

Pozycja BGG: 551
Ocena BGG: 8/10
Wiecej informacji w serwisie BGG : boardgamegeek.com
Klienci polecają również:
  • Twisted Fables All-in
    Szybki podgląd

    Twisted Fables All-in

    309,94 zł

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dot. cookies. Możesz zmienić lub określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.