IDŹ DO DIABŁA – I NIGDY NIE WRACAJ
Przebijaj się przez hordy demonów w chwale należnej elicie marines UAC lub pokieruj legionem demonów, by przejąć cały obiekt. Gracze przechodzą serię morderczych misji; marines próbują osiągnąć różne cele, zaś najeźdźca będzie dowodził armią wygłodniałych demonów i zrobi wszystko, aby przeszkodzić marines. Marines mogą odradzać się w trakcie misji, jednak tylko określoną ilość razy, nim demony odniosą zwycięstwo, zagrażając nie tylko operacji UAC, ale całej rasie ludzkiej.
DOOM: Gra planszowa jest oparta na grze wideo DOOM, która została przekształcona w taktyczną rozgrywkę bojową dla 2-5 graczy.
Przygotuj piłę mechaniczną
DOOM zawiera dwie operacje po sześć misji. Każda misja rozgrywa się na unikalnej planszy i oferuje różne zestawy celów i zagrożenia. Karty celów dla każdej misji przedstawiają warunki zwycięstwa dla drużyny marines i najeźdźcy oraz związane z nimi zasady szczególne. Cele marines różnicują się pomiędzy zabezpieczaniem pola bitwy i zbieraniem wartościowych rzeczy, podczas gdy najeźdźca ma tylko jeden cel - zabijać.
Każdy z czterech marines - Alpha, Bravo, Charlie i Delta - zaczyna z tą samą zdolnością sprintu i ilością punktów życia, ale zróżnicowane klasy i bronie pomogą każdemu marine wybrać własny zestaw umiejętności, strategii i siły. Karty klas są wybierane na początku misji i wyposażają marine w wyjątkowe umiejętności - od zwiększania obrony do dołączania granatów do talii akcji.
Jeden z graczy DOOM wcieli się w rolę najeźdźcy dowodzącego legionami piekła, próbując wyeliminować marines UAC. Podczas misji najeźdźca przywołuje demony przez portale rozsiane na mapie. Rodzaje bezlitosnych wojowników i sposób ich ataku zależeć będą od kart zagrożenia i inwazji przypisanych każdej misji. Karty zagrożenia wprowadzają unikalne zasady dla portali i wskazują, kiedy demony mogą zostać przyzwane. Karty inwazji, trzymane w ukryciu przed marines, wskazują jakie rodzaje demonów można przywołać.
Ostatnia najdzieja ludzkości
DOOM nadchodzi - złap strzelbę, zejdź do piekła i rzuć wyzwanie najpotężniejszym demonom i ich zdegenerowanym pobratymcom. UAC potrzebuje elitarnych marines, którym niestraszna jest nawet śmierć.
Czy masz tyle energii i bitewnego zapału, by przetrwać inwazję demonów?
Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!
Napisz opinięWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.
- Liczba graczy: 2-5
- Czas: 120 - 180 Min
- Wiek: 14+
- Autor: Jonathan Ying
Zawartość pudełka:
- 1 instrukcja z zasadami podstawowymi
- 1 instrukcja z zasadami zaawansowanymi
- 1 księga misji
- 27 plastikowych figurek
- 6 kości
- 8 kart demonów
- 36 kart wydarzeń
- 73 karty akcji
- 12 kart inwazji
- 3 karty zagrożenia
- 10 kart inicjatywy
- 4 kart marines
- 6 kart celów
- 24 karty klas
- 12 kart zabójstw chwały
- 4 karty drużyny
- 4 karty ogłuszenia
- 7 żetonów ogłuszenia
- 55 żetonów obrażeń
- 9 żetonów pakietów zdrowia
- 6 żetonów teleporterów
- 6 żetonów celów
- 18 żetonów portali
- 21 żetonów zabójstw
- 18 żetonów mocy argentu
- 23 żetony broni
- 16 żetonów postępu/zagrożenia
- 24 kafle mapy
- 8 żetonów drzwi
Kategorie:
- walka
- figurkowa
- na podstawie gry wideo
Zastosowane mechaniki
- tworzenie talii
- rzucanie kośćmi
- sieć ruchu
- zarządzanie ręką
- plansza modułowa
- partnerstwo
- różne zdolności graczy
Pozycja BGG: 1265
Ocena BGG: 7,5/10
Więcej w serwisie BGG: boardgamegeek.com