3Karty - Sklep z grami planszowymi

0,00 zł
Dominion (druga edycja)
Szybki podgląd
124,49 zł
The Great Wall (wersja z meeplami) (edycja polska)
Szybki podgląd
232,95 zł
Star Wars: Zewnętrzne Rubieże - Niedokończone sprawy
Szybki podgląd
148,95 zł
Ankh: Bogowie Egiptu
Szybki podgląd
299,95 zł
War Chest (edycja polska)
Szybki podgląd
157,95 zł
Zaginiona wyspa Arnak: Przywódcy ekspedycji
Szybki podgląd
89,95 zł
Star Wars: Rebelia
Szybki podgląd
414,95 zł
Nemesis: Lockdown (edycja polska)
Szybki podgląd
562,75 zł
Marvel Champions: Sinister Motives Expansion
Szybki podgląd
131,95 zł
Wolfenstein: Old Blood (edycja polska)
Szybki podgląd
159,95 zł
Nemesis: Lockdown (edycja polska)
Szybki podgląd
562,75 zł
Black Rose Wars ( Edycja Polska)
Szybki podgląd
439,95 zł
Ark Nova
Szybki podgląd
209,95 zł
Dzikie Serengeti
Szybki podgląd
245,94 zł
Facebook

 
Znajdziesz nas:






Współpracujemy z:

Kroniki zbrodni: Seria milenium - 2400

79,95 zł

Kod: LUC019
Wysyłka:48 godzin
Waga:0.62 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Ilość:szt.


Wykorzystaj nowoczesne technologie w tropieniu przestępców

Jest rok 2400. Nazywasz się Kalia Lavel. Jako świetnie wyszkolona cyberagentka chciałaś zajmować się zwalczaniem przestępczości, jednak szybko zrozumiałaś, że twoim przełożonym zależy wyłącznie na własnych korzyściach. Odeszłaś ze służby i nie należysz już do elitarnej jednostki BelCor. Nie masz teraz odznaki ani cybernetycznych implantów. Szukając sprawców zbrodni, możesz liczyć jedynie na siebie…

„Kroniki Zbrodni: 2400” to samodzielna gra dla 1-4 graczy. Akcja toczy się w futurystycznym świecie, pośród zatopionych w neonach uliczek, po których przechadzają się androidy i naszpikowani cyberwszczepami ludzie. Gracze będą eksplorować Paryż jak nigdy dotąd, od lepkich i dusznych slumsów, aż po nieskazitelne obszary korporacji zamknięte w olbrzymich półprzezroczystych kopułach.

W „Kronikach Zbrodni: 2400” bohaterka może używać cybernetycznych implantów oraz przenosić się do specjalnych lokacji w cyberprzestrzeni. Podczas rozmowy z awatarem, nigdy nie można być jednak pewnym kim jest ukrywająca się pod nim osoba. Akcje w wirtualnym świecie zużywają energię, którą bohaterka musi uzupełniać w lokacji startowej.


Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!

Napisz recenzję
Informacje ogólne: 
  • Ilość graczy: 1 - 4 osoby
  • wiek: od 14 lat
  • czas:  ok. 60 - 90 minut
  • Autor: David Cicurel, Wojciech Grajkowski
  • Wydawca:Lucky Duck Games
  • Ilustracje:Matijos Gebreselassie, Mateusz Komada
  • Wydanie:polskie

Zawartość:

  • 40 kart postaci
  • 38 kart kategorii dowodów rzeczowych
  • 15 kart obiektów specjalnych
  • 7 dwustronnych kart lokacji
  • 1 karta lokacji startowej
  • 4 karty implantów
  • 1 plansza na implanty
  • 1 karta kruka
  • 1 plansza na dowody rzeczowe
  • instrukcja

Kategorie:
  • przygodowa 
  • dedukcja
  • morderstwo 
  • science Fiction 


Mechaniki zastosowane w grze:
  • kooperacja 
  • scenariusz / misja / kampania 
  • opowiadanie 
  • różne zdolności graczy
Pozycja na BGG: 4732
Ocena na BGG: 8.38/10
Opis na BGG: boardgamegeek.com
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dot. cookies. Możesz zmienić lub określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.