W pełnych przepychu pomieszczeniach Loży Srebrnego Świtu najbardziej wpływowi mieszkańcy Arkham gromadzą się, aby tworzyć biznesowe sojusze, planować pochody i wywierać nacisk na polityków.
Potajemnie spotykają się także po to, aby odbywać zakazane rytuały, których konsekwencje trudno przewidzieć. Nieszczęśnicy, którzy odkryli prawdę, często znikają bez śladu.
Rozszerzenie Posiadłość Szaleństwa: Świątynia Świtu wprowadza do gry dwa scenariusze oparte na machinacjach Loży Srebrnego Świtu.
W jednym z nich badacze muszą odkryć złowieszczą intrygę, kryjącą się za doroczną paradą organizowaną przez ten wybitny zakon. W drugim zadaniem badaczy jest znalezienie drogi ucieczki przed Lożą i zapewnienie bezpieczeństwa jej więźniom.
Rozszerzenie to zawiera również nowych badaczy, zaklęcia i przedmioty, które pomogą badaczom w ich śledztwach, a także nowe, bezcielesne zagrożenie - upiory
Uwaga! To nie jest samodzielna gra!
Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry:
Posiadłość Szaleństwa (druga edycja).
Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!
Napisz opinięWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.
- ilość graczy: 1 - 5 osób
- wiek: od 14 lat
- Czas:120 - 180 minut
- Wydanie: polskie
- Autor:Kara Centell-Dunk, Grace Holdinghaus
- Wydawca:Galakta
ZAWARTOŚĆ PUDEŁKA:
- 5 kafli mapy
- 2 karty badaczy i figurki
- 2 znaczniki potworów i plastikowe figurki
- 10 kart przedmiotów
- 6 kart przedmiotów wyjątkowych
- 10 kart zaklęć
- 8 kart warunków
- 2 karty obrażeń
- 2 karty horroru
- 20 znaczników umiaru
- 10 znaczników osób
- 7 znaczników wskazówek
- 2 znaczniki ścian
- instrukcja