Kiedy przyszłość świata jest zagrożona - Twoi wrogowie stają się sojusznikami
Wasze wędrówki, choć wiodły różnymi ścieżkami, uczyniły z Was budzących respekt śmiałków. Nie możecie lekceważyć dudnienia serc, które kierują Was ku centrum świata. Świat ten zmienił się w ostatnich tygodniach - stopniowo, lecz niepowstrzymanie. Lasy, niegdyś tętniące życiem, przeniknęła groźna cisza. Kupcy zamykają swe kramy wcześniej, paranoicznie bojąc się chłodu, który przychodzi wraz ze zmrokiem. Cienie czają się i kręcą na granicy zasięgu wzroku, znikając, gdy odwrócicie się prosto ku nim. A - co najbardziej niepokojące - wspaniałe Tajemne Wrota, które prowadzą do centrum świata i oddzielają sławę od legend, zamknęły się na głucho. Co do jednego nie ma wątpliwości: coś jest zdecydowanie nie w porządku.
W przeszłości ambicje uczyniły z Was wrogów. Teraz jednak musicie połączyć siły i jako sojusznicy dotrzeć do sedna tych niepokojących znaków.
Talisman: Magia i Miecz (5. edycja) - Sojusze - Wezwanie losu to dodatek do gry, wprowadzający tryb kooperacyjny, gdzie do 6 pretendentów do korony będzie współpracować w celu ukończenia 5 przerażających Prób. W każdym wyzwaniu należy umieścić dwa Talizmany na Miejscach Mocy, odpieczętować Tajemne Wrota i pokonać Przeciwnika.
Połączcie siły, dzielcie się zasobami, planujcie i walczcie jako jedność - tylko w ten sposób można uratować świat przed upadkiem!
Talisman: Magia i Miecz (5. edycja) - Sojusze - Wezwanie losu wprowadza wiele tajemnic - po ukończeniu misji na graczy czekają tajemnicze koperty i pudełka z nowymi kartami, postaciami oraz cel kolejnej, ekscytującej misji.
Uwaga! To nie jest samodzielna gra! Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry: Talisman: Magia i Miecz (5. edycja).
Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!
Napisz opinięWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.
INFORMACJE OGÓLNE:
Autor: Dave Chalker, Craig Van Ness
Wydawca: Avalon Hill, Hasbro
Wydanie:polskie
Zawartość:
- 30 kart początkowych
- wskaźnik zagłady
- żeton wskaźnika zagłady
- 24 dwustronne żetony siły/mocy
- 5 pudełek z figurkami
- 4 koperty z kartami
- instrukcja