3Karty - Sklep z grami planszowymi

0,00 zł
Dominion (druga edycja)
Szybki podgląd
124,49 zł
The Great Wall (wersja z meeplami) (edycja polska)
Szybki podgląd
232,95 zł
Wielki Mur (wersja z figurkami) (edycja polska)
Szybki podgląd
469,95 zł
Star Wars: Zewnętrzne Rubieże - Niedokończone sprawy
Szybki podgląd
148,95 zł
Ankh: Bogowie Egiptu
Szybki podgląd
299,95 zł
War Chest (edycja polska)
Szybki podgląd
157,95 zł
Zaginiona wyspa Arnak: Przywódcy ekspedycji
Szybki podgląd
89,95 zł
Star Wars: Rebelia
Szybki podgląd
379,95 zł
Nemesis: Lockdown (edycja polska)
Szybki podgląd
562,75 zł
Golem
Szybki podgląd
199,95 zł
Dzikie Serengeti
Szybki podgląd
245,94 zł
Nemesis: Lockdown (edycja polska)
Szybki podgląd
562,75 zł
Facebook

 
Znajdziesz nas:






Współpracujemy z:

Wicehrabiowie Zachodniego Królestwa

134,95 zł

Producent: Portal Games
Kod: por070
Wysyłka:48 godzin
Waga:0.00 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Ilość:szt.

 

 Wicehrabiowie Zachodniego Królestwa to nowa samodzielna gra strategiczna z serii Zachodnie Królestwa autorstwa Shema Phillipsa i S.J. Macdonalda. Gra ma modułową planszę, wykorzystuje mechanikę rondla akcji i daje możliwość punktowania na wiele sposobów podczas asymetrycznej rozgrywki. Seria gier planszowych Zachodnie Królestwa to jedne z najlepszych eurogier wydanych w ostatnich latach, wysoko notowane w rankingach zaawansowanych gier planszowych. 

O grze

Wicehrabiowie Zachodniego Królestwa to kolejna gra od Shema Philipsa z podbijającej serca graczy serii Zachodnich Królestw, wyróżniającej się średniowieczną tematyką, intuicyjną mechaniką zarządzania robotnikami i charakterystyczną piękną oprawą graficzną. Wicehrabiowie są kolejną podstawową wersją gry z tej serii, która do rozegrania pełnej partii nie wymaga komponentów z żadnego z wcześniej wydanych tytułów.

 
W Wicehrabiach Zachodniego Królestwa celem każdego gracza jest posiadanie jak największej liczby punktów zwycięstwa (PZ) na koniec gry. Punkty zdobywa się stawiając Budynki, przepisując Manuskrypty, pracując w Zamku oraz włączając w Lenno nowe ziemie. Gracze rozpoczynają rozgrywkę z grupą Mieszczan, ale natychmiast ruszają na poszukiwania ludzi o talentach bardziej pasujących do ich zamierzeń. W każdej turze gracze będą podróżować przez królestwo, szukając sposobności na zwiększenie swoich wpływów wśród poszczególnych warstw społeczeństwa. Gra kończy się, gdy Królestwo zubożeje lub osiągnie dobrobyt – a nawet jedno i drugie równocześnie!

Wicehrabiowie Zachodniego Królestwa

  • Kolejna samodzielna gra z serii Zachodnie Królestwa autora Shema Philipsa osadzona w średniowieczu, zawierająca mechanikę rondla akcji
  • Możliwość punktowania na wiele różnych sposobów podczas asymetrycznej rozgrywki: stawianie budynków, przepisywanie manuskryptów, nadawanie lenn i pracę w zamku
  • Przepiękne komponenty będące wizytówką serii Zachodnich Królestw, w tym imponująca modułowa plansza, a także centralnie położony zamek



Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!

Napisz recenzję
Informacje ogólne:

Ilość graczy: 1-4 graczy
Czas: 90 - 120 minut 
wiek: 12+ lat

Autorzy: Shem Phillips, S.J. Macdonald


Zawartość: 
  • 80 Robotników (po 20 w każdym kolorze)
  • 4 Wicehrabiów (po 1 w każdym kolorze)
  • 12 Domów Gildii (po 3 w każdym kolorze)
  • 12 Faktorii (po 3 w każdym kolorze)
  • 12 Warsztatów (po 3 w każdym kolorze)
  • 72 zasoby w 3 rodzajach:
    • 24 Kałamarze
    • 24 sztuki Złota
    • 24 sztuki Kamienia
  • 1 Zamek
  • 1 znacznik Pierwszego Gracza
  • 4 znaczniki Cnót
  • 4 znaczniki Korupcji
  • 50 Srebrników
  • 35 Manuskryptów
  • 4 plansze Gracza
  • 5 części planszy Głównej
  • 68 kart Pospolitych Mieszczan
  • 10 kart Znanych Mieszczan
  • 32 karty Początkowych Mieszczan
  • 4 karty Przychylności Kościoła
  • 1 karta Pana na Zamku
  • 1 karta Ubóstwa
  • 1 karta Dobrobytu
  • 10 kart Gracza
  • 8 kart Początkowych Schematów
  • 8 kart Przyszłych Schematów
  • 1 karta Pomocy SI
  • 4 karty Mnożenia
  • 30 kart Długu
  • 30 kart Lenna

Kategorie:
  • średniowiecze 

Mechaniki:
  • kontrola obszarów 
  • tworzenie talii 
  • bonusy za zakończenie gry 
  • zarządzanie ręką (
  • plansza modułowa 
  • zbiory zasobów 
  • wariant solo 
  • różne zdolności graczy

Pozycja na BGG:175
Ocena na BGG: 8.02/10
Opis na BGG: boardgamegeek.com

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dot. cookies. Możesz zmienić lub określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.