Planowana wysyłka Październik 2022
Akcja gry Wieczna Zima: Paleoamerykanie rozgrywa się w Ameryce Północnej około 10 000 lat p.n.e. Gracze poprowadzą swoje plemiona przez kilka pokoleń, przekształcając je ze skromnej grupy łowiecko-zbierackiej w rozwiniętą społeczność plemienną. W czasie rozgrywki plemiona mogą odkrywać nowe ziemie i się na nich osiedlać, rozwijać kulturę, doskonalić techniki polowania na wielką zwierzynę i budować niezwykle trwałe megality.
Wieczna Zima to gra strategiczna łącząca w innowacyjny sposób dwie znane mechaniki: worker placement oraz deck building. W każdej rundzie gracze wysyłają członków swoich plemion na pola na planszy oraz opłacają wybrane przez siebie akcje poprzez zagrywanie kart i wydawanie zasobów. Niezagrane karty mogą zostać wykorzystane na ostatnią fazę rundy, kiedy po ich jednoczesnym odkryciu gracze rozpatrują różnorodne efekty
i ustalają nową kolejność tur. Po czterech pełnych emocji rundach wygrywa ten z graczy, którego plemię zdobyło najwięcej punktów zwycięstwa.
UWAGA: Ten przedmiot znajduje się w kategorii ,,Przedsprzedaż" nie posiadamy go w magazynie wysyłkowym. Towar jest wysyłany w dniu premiery ( ok. Październik 2022 r). Data premiery może się zmienić
Jeżeli w zamówieniu znajdują się produkty będące w ciągłej sprzedaży oraz produkty z kategorii "PRZEDSPRZEDAŻ", to zamówienie zostanie zrealizowane w momencie skompletowania wszystkich elementów. Dlatego zalecamy oddzielić produkty z kategorii przedsprzedaż od reszty asortymentu i składanie 2 różnych zamówień.
Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!
Napisz opinięWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.
- Wiek graczy: 12+
- Liczba graczy 1-4
- Czas gry: 60-120 min
Zawartość:
- 1 główna plansza
- 1 plansza zwierząt
- 1 plansza totemu
- 4 plansze graczy
- 4 kafelki megalitów
- 25 kafelków terenu
- 20 kafelków świętych kamieni
- 1 znacznik rund
- 60 kart zwierząt
- 41 kart kultury
- 75 kart plemienia
- 36 kart początkowych
- 5 kart wodzów
- 4 karty pochówku
- 5 kart przygotowania
- 4 karty pomocy
- 8 figurek plemienia
- 5 figurek wodzów
- 4 podstawki pod figurki wodzów
- 12 znaczników wiosek
- 20 znaczników obozowisk
- 40 znaczników megalitów
- 4 znaczniki plemienia
- 8 znaczników totemu
- 4 znaczniki punktacji
- 8 znaczników surowców
- 10 żetonów lodowca
- 5 żetonów odpoczynku
- Elementy dla trybu solo: 16 kart Nomady
- 6 kart mapy
- 2 karty pomocy
- 1 żeton Nomady
Kategorie:
- Prehistoria
Mechanizmy zastosowane w grze:
- wariant solo
- Plansza modularna
- dociąganie kart
- tworzenie talii
- kontrola obszarów
- zbiory zasobów
Pełny opis w serwisie BGG: boardgamegeek.com