Co wydarzyło się w podmorskim ośrodku wydobywczym Kadath, zanim trafiła do niego ekipa badawcza korporacji Leng? I zanim odkryła gnieżdżące się w nim horrory? Zaraz się tego dowiecie. Przygotujcie się do wejścia w świat, który nie powinien istnieć. W którym granica między tym, co rzeczywiste, a koszmarem jest ledwo dostrzegalna. W którym zwyczajni ludzie, tacy jak wy, przeobrażają się w przerażające monstra. Witajcie w świecie Narodzin Dagona, dodatku do gry Deep Madness.
Dodatek zawiera 26 nowych figurek i wprowadza nowe mechaniki, czyniąc rozgrywki jeszcze bardziej intensywnymi. W Narodzinach Dagona znajdziecie trzy nowe scenariusze, które łączą się ze sobą w pełną kampanię. Zainfekowani badacze zmuszeni są przeobrażać się w okropne Istoty z Głębin, będąc ściganymi przez ich własny Cień Plugastwa. Dodatek wprowadza również mechanizmy nowej domeny oraz oświecenia, które pomogą badaczom w ich z pozoru skazanej na niepowodzenie walce z ciemnością. W dodatku znajdziecie także nowe kafle pomieszczeń, karty przeszukiwania, obłędu i świadomości, a także dwóch nowych badaczy oraz nowe potwory z Lordem Dagonem na czele.
Uwaga! To nie jest samodzielna gra!
Do rozgrywki wymagana jest
podstawowa wersja gry: Deep Madness (edycja polska).
Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!
Napisz opinięWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.
- Liczba graczy: 1-6 osób
- Wiek: od 16 lat
- Czas gry: ok. 60-120 minut
- Wydawca: Czacha Games
- Projektant: Roger Ho
- Wydanie: polskie
- Instrukcja: polska
Zawartość pudełka:
- 1 instrukcja
- 5 kafli pomieszczeń
- 2 figurki badaczy
- 24 figurki potworów
- 6 podstawek Cienia Plugastwa
- 12 znaczników Plugastwa
- 9 żetonów infekcji
- 10 podstawek Domeny Hydry
- 12 znaczników Powieści
- 4 znaczniki Sekretów
- 3 znaczniki Rytuału
- 26 znaczników Domeny Dagona/zatopienia
- 6 żetonów namnażania/efektów pochłonięcia
- 24 żetony Domeny
- 1 podstawka portalu
- 1 Badacz Cienia
- 2 karty badaczy
- 5 kart potworów
- 3 karty scenariusza
- 6 kart infekcji
- 16 kart plugastwa
- 6 kart oświecenia
- 24 karty domeny
- 8 kart przeszukiwania
- 5 kart obłędu
- 20 kart świadomości
- 5 kart pomieszczeń
- 2 karty aktywacji
- 14 kart namnażania
Kategorie:
- przygodowa
- dodatek do gry
- walka
- horror/groza
- figurkowa
- science Fiction
Mechaniki:
- zarządzenie usprawnieniami
- kooperacja
- rzucanie kośćmi
- zarządzanie ręką
- plansza modułowa
- różne zdolności graczy
Ocena na BGG:8.35/10
Opis na BGG: boardgamegeek.com