Budzisz się w koszmarnym świecie, pełnym udręki i cierpienia. Nie wiesz, kim jesteś. Nie pamiętasz, dlaczego tu się znalazłeś. Jedyne co wiesz, to że musisz stąd uciec. Ale im dłużej starasz się uwolnić z tego przerażającego miejsca, tym bardziej uświadamiasz sobie, że ucieczka może nie być możliwa. W tym świecie razem z tobą znajdują się inne byty: udręczone, brutalne kreatury walczące o przetrwanie, a także dziwaczni, bezwzględni Zbieracze, pożądający twojego umysłu. Witamy w Zdradzie Wyroczni, dodatku do gry Deep Madness.
W dodatku znajdują się trzy nowe scenariusze, które jeszcze mocniej wywindują poprzeczkę, zawieszoną przed badaczami. Scenariusze wprowadzają nową mechanikę prób. Badacze będą zmuszani do czynienia zadość potrzebom okrutnego świata, w jakim się znaleźli, raniąc przy tym siebie i swoją drużynę. Może się zdarzyć, że zostaną przejęci przez jego twórcę, dr. Williama Westa i staną się jego bezwolnymi marionetkami. By radzić sobie z tym okropnym zagrożeniem, badacze otrzymają inną, nową mechanikę fuzji. W momencie aktywacji badacze będą mogli łączyć siły i używać specjalnych umiejętności oraz taktycznych zagrywek, które nie są dostępne wtedy, gdy działają w pojedynkę. Zdrada Wyroczni wprowadza dwójkę nowych badaczy, trzy nowe typy potworów i jednego, epickiego potwora: szalonego naukowca, który chciał stać się bogiem: doktora Williama Westa. W pudełku znajdziecie w sumie 26 nowych figurek.
Uwaga! To nie jest samodzielna gra!
Do rozgrywki wymagana jest
podstawowa wersja gry: Deep Madness (edycja polska).
Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!
Napisz opinięWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.
Informacje ogólne:
- Liczba graczy: 1-6 osób
- Wiek: od 16 lat
- Czas gry: ok. 60-120 minut
- Wydawca: Czacha Games
- Projektant: Roger Ho
- Wydanie: polskie
- Instrukcja: polska
Zawartość pudełka:
- 1 instrukcja
- 5 kafli pomieszczeń
- 2 figurki badaczy
- 24 figurki potworów
- 2 znaczniki próby Williama
- 9 znaczników mózgu
- 18 żetonów umysłu
- 6 znaczników bariery umysłowej
- 8 znaczników domeny Williama
- 8 żetonów namnażania/efektów pochłonięcia
- 6 żetonów psychola
- 3 znaczniki Hannah
- 2 karty badaczy
- 5 kart potworów
- 4 karty scenariusza
- 1 karta badacza marionetki
- 6 kart woli Williama
- 9 kart marionetek
- 15 kart ofiar
- 8 kart fuzji
- 8 kart przeszukiwania
- 8 kart obłędu
- 20 kart świadomości
- 5 kart pomieszczeń
- 2 karty aktywacji
- 14 kart namnażania
Kategorie:
- przygodowa
- dodatek do gry
- walka
- horror/groza
- figurkowa
- science Fiction
Mechaniki:
- zarządzenie usprawnieniami
- kooperacja
- rzucanie kośćmi
- zarządzanie ręką
- plansza modułowa
- różne zdolności graczy
Ocena na BGG:8.46/10
Opis na BGG: boardgamegeek.com