3Karty - Sklep z grami planszowymi

0,00 zł
Dominion (druga edycja)
Szybki podgląd
124,49 zł
The Great Wall (wersja z meeplami) (edycja polska)
Szybki podgląd
265,15 zł
Wielki Mur (wersja z figurkami) (edycja polska)
Szybki podgląd
489,00 zł
Ankh: Bogowie Egiptu
Szybki podgląd
309,95 zł
Zaginiona wyspa Arnak: Przywódcy ekspedycji
Szybki podgląd
89,95 zł
Golem
Szybki podgląd
199,95 zł
Batman: Wszyscy Kłamią
Szybki podgląd
124,95 zł
Facebook

 
Znajdziesz nas:






Współpracujemy z:

Księga cudów (

215,96 zł
Producent: Rebel
EAN: 5902650616776
Waga:2.00 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Zapytaj o produkt

Odpowiedzcie na wezwanie Onirii i przybądźcie jej z pomocą!

Oniria. Kraina starożytnej cywilizacji smoków. Legendy przedstawiają ją jako raj bogaty w smocze arcydzieła i obfitujący w bujną roślinność. Być może kiedyś tak było. Niestety na przestrzeni lat Oniria zmieniła się nie do poznania: znajduje się na skraju kryzysu i potrzebuje bohaterów, którzy ruszą jej na pomoc. Można się do niej dostać wyłącznie przez portal w Księdze Cudów – pradawnym tomiszczu ukrytym w opuszczonej wieży. Otulona grubą warstwą kurzu księga czeka, aż obudzicie ją ze snu.

Księga cudów to oparta na współpracy gra przygodowa, rozgrywająca się na przestrzennej planszy w formie książki pełnej niezwykłości. W jej wnętrzu czekają na Was przygody pełne istotnych decyzji, a wybory, które podejmiecie, prowadzeni narracją na kartach, będą miały ogromne znaczenie dla tego, co spotka Was w kolejnych rozdziałach. Jakie zakończenie wybierzecie dla siebie i Onirii? Dajcie się porwać opowieści i sprawdźcie, co się wydarzy!

Na czym to polega? 

Podczas zabawy z Księgą cudów wcielamy się w grupę żądnych przygód nastoletnich przyjaciół. To zabawa kooperacyjna, co oznacza, że możemy wygrać wyłącznie razem - albo wszyscy przegramy. Gra składa się z 6 następujących po sobie scenariuszy zwanych rozdziałami.

W tej pełnej rozmachu historii występuje 4 bohaterów. Każdy z nich ma własny stylu walki, inną wytrzymałość oraz specjalną umiejętność, co składa się na indywidualny styl gry. Podczas kolejnych rozdziałów będziemy odblokowywać kolejne umiejętności.

Sama rozgrywka opiera się na przygodzie, przez którą prowadzą nas talie poszczególnych rozdziałów. Gracze będą rozgrywali swoje akcje, eksplorowali kolejne plansze, używali specjalnych umiejętności i walczyli z pojawiającymi się przeciwnikami, by zrealizować postawione przed nimi zadania i dotrzeć do końca tej fantastycznej opowieści!

Dlaczego pokochasz tę grę? 

  • To wyjątkowa, przygodowa zabawa pełna zwrotów akcji z historią, którą do pewnego stopnia kształtują sami gracze! Podejmowane przez nas decyzje mają swoje odzwierciedlenie w fabule.
  • Rozgrywka jest bardzo intuicyjna, a kolejne zasady wprowadzane są stopniowo. Dzięki temu, że talia prowadzi nas przez wszystkie elementy gry, liczba reguł do przyswojenia na początku jest naprawdę niewielka.
  • Książka, będąca jednocześnie naszą planszą, pełna jest rozkładających się, przestrzennych elementów. Otwarta góruje nad stołem i robi niesamowite wrażenie!

Na czym to polega? 

Podczas zabawy z Księgą cudów wcielamy się w grupę żądnych przygód nastoletnich przyjaciół. To zabawa kooperacyjna, co oznacza, że możemy wygrać wyłącznie razem - albo wszyscy przegramy. Gra składa się z 6 następujących po sobie scenariuszy zwanych rozdziałami.

W tej pełnej rozmachu historii występuje 4 bohaterów. Każdy z nich ma własny stylu walki, inną wytrzymałość oraz specjalną umiejętność, co składa się na indywidualny styl gry. Podczas kolejnych rozdziałów będziemy odblokowywać kolejne umiejętności.

Sama rozgrywka opiera się na przygodzie, przez którą prowadzą nas talie poszczególnych rozdziałów. Gracze będą rozgrywali swoje akcje, eksplorowali kolejne plansze, używali specjalnych umiejętności i walczyli z pojawiającymi się przeciwnikami, by zrealizować postawione przed nimi zadania i dotrzeć do końca tej fantastycznej opowieści!

Dlaczego pokochasz tę grę? 

  • To wyjątkowa, przygodowa zabawa pełna zwrotów akcji z historią, którą do pewnego stopnia kształtują sami gracze! Podejmowane przez nas decyzje mają swoje odzwierciedlenie w fabule.
  • Rozgrywka jest bardzo intuicyjna, a kolejne zasady wprowadzane są stopniowo. Dzięki temu, że talia prowadzi nas przez wszystkie elementy gry, liczba reguł do przyswojenia na początku jest naprawdę niewielka.
  • Książka, będąca jednocześnie naszą planszą, pełna jest rozkładających się, przestrzennych elementów. Otwarta góruje nad stołem i robi niesamowite wrażenie!

Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!

Napisz opinię

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.


Informację podstawowe:

  • Liczba graczy: 1 - 4 osoby
  • Wiek graczy: od 10 lat
  • Czas grania: ok. 90 minut


Zawartość:

  • rozkładana książka
  • 4 figurki bohaterów
  • 8 figurek zębaczy
  • 248 kart (6 talii rozdziałów)
  • 6 kart zębaczy
  • 16 kart skrawków
  • 5 kości
  • 17 znaczników iskier magii
  • 40 żetonów serc
  • 10 żetonów przeznaczenia
  • 8 żetonów oszołomienia
  • żeton mrocznej aury
  • 4 pierścienie do podstawek
  • koperta skrzyni
  • instrukcja

Kategorie
  • Przygodowa
  • Fantasy
  • Gra Karciana
  • Walka

Mechaniki zastosowane w grze

  • Kooperacja
  • Rzucanie Kośćmi
  • Scenariusz
  • Wariant solo
Pozycja BGG: 4781
Ocena BGG: 7.8/10
Więcej w serwiie BGG : boardgamegeek.com
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dot. cookies. Możesz zmienić lub określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.