
Każda armia składa się z 35 żetonów, na które składają się żetony jednostek oraz akcji specjalnych. Jednostki wykłada się na planszę, na dowolnym polu nie zajętym przez inny żeton. Każda z nich ma oznaczenie informujące, czy jest jednostką strzelającą czy walczącą wręcz a także inicjatywę (o wartości od 0 do 3). Na żetonie znajdują się także symbole oznaczające z jaką siłą i w jakie kierunki atakuje. Niektóre jednostki mają zdolności specjalne, np. „Sieciarz” może zablokować działanie sąsiadującej jednostki, inne mogą atakować dwukrotnie, jeszcze inne mają zamontowany pancerz itp. Symboli jest niewiele, są czytelne i bardzo łatwo się w nich połapać - nie trzeba ich nawet specjalnie znać przed rozgrywką
Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!
Napisz recenzjęInformację podstawowe:
- Wiek: 13+
- Liczba graczy: 2-4
- Czas gry: 30 min.
- Autor: Michał Oracz
Zawartość gry:
- plansza
- 35 żetonów armii Posterunku
- 35 żetonów armii Molocha
- 35 żetonów armii Hegemonii
- 35 żetonów armii Borgo
- 8 znaczników armii
- 8 znaczników ran
- 4 liczniki obrażeń
- 55 kart z hexogłówkami
- instrukcja
Kategorie:
walka
puzzle
science Fiction
Zastosowane mechaniki:
kontrola obszarów
sieć ruchu
zarządzanie ręką
hexagonalne pola
eliminacja graczy
partnerstwo
rozmieszczanie elementów
różne zdolności graczy
Pozycja BGG: 285
Ocena BGG: 7.5/10
Więcej w serwisie BGG: boardgamegeek.com