
Każda armia składa się z 35 żetonów, na które składają się żetony jednostek oraz akcji specjalnych. Jednostki wykłada się na planszę, na dowolnym polu nie zajętym przez inny żeton. Każda z nich ma oznaczenie informujące, czy jest jednostką strzelającą czy walczącą wręcz a także inicjatywę (o wartości od 0 do 3). Na żetonie znajdują się także symbole oznaczające z jaką siłą i w jakie kierunki atakuje. Niektóre jednostki mają zdolności specjalne, np. „Sieciarz” może zablokować działanie sąsiadującej jednostki, inne mogą atakować dwukrotnie, jeszcze inne mają zamontowany pancerz itp. Symboli jest niewiele, są czytelne i bardzo łatwo się w nich połapać - nie trzeba ich nawet specjalnie znać przed rozgrywką
Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!
Napisz opinięWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.
Informację podstawowe:
- Wiek: 13+
- Liczba graczy: 2-4
- Czas gry: 30 min.
- Autor: Michał Oracz
Zawartość gry:
- plansza
- 35 żetonów armii Posterunku
- 35 żetonów armii Molocha
- 35 żetonów armii Hegemonii
- 35 żetonów armii Borgo
- 8 znaczników armii
- 8 znaczników ran
- 4 liczniki obrażeń
- 55 kart z hexogłówkami
- instrukcja
Kategorie:
walka
puzzle
science Fiction
Zastosowane mechaniki:
kontrola obszarów
sieć ruchu
zarządzanie ręką
hexagonalne pola
eliminacja graczy
partnerstwo
rozmieszczanie elementów
różne zdolności graczy
Pozycja BGG: 285
Ocena BGG: 7.5/10
Więcej w serwisie BGG: boardgamegeek.com