3Karty - Sklep z grami planszowymi

0,00 zł
Potwory w Tokio: Duel
Szybki podgląd
72,95 zł
ARCS: Zestaw Wiedzy i Liderów
Szybki podgląd
55,95 zł
Runar (edycja polska) + Stretch Goals
Szybki podgląd
469,95 zł
Daitoshi
Szybki podgląd
199,95 zł
Neuroshima Hex: Battle PL
Szybki podgląd
69,95 zł
ARCS
Szybki podgląd
199,95 zł
Czarna Orkiestra
Szybki podgląd
209,95 zł
Zoo Tycoon: Gra planszowa
Szybki podgląd
314,95 zł
Znajdziesz nas:






Współpracujemy z:





logo


Neuroshima Hex 3.0: Rok Molocha

239,95 zł
Producent: Portal Games
Kod: por017
Wysyłka:24 godziny
Waga:2.00 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Ilość:sztuka




Neuroshima Hex to planszowa gra strategiczna rozgrywająca się w postapokaliptycznym świecie opanowanym przez mutantów i bezwzględne maszyny Molocha. Każdy z graczy dowodzi jedną z armii, na którą składają się żetony jednostek, modułów i akcji, które wykłada się na heksagonalnej planszy pola bitwy. Gracze wykładają swoje sześcienne żetony (hexy) naprzemiennie – niektóre z nich dają efekt natychmiastowy, inne są rozpatrywane w momencie bitwy.

Cztery armie w Neuroshimie to Moloch, Posterunek, Borgo i Hegemonia. Są one asymetryczne, a każda posiada inny zestaw żetonów. Każda armia składa się z 35 żetonów, w tym żetonów jednostek oraz akcji specjalnych. Jednostki wykłada się na planszę, na dowolnym polu nie zajętym przez inny żeton. Każda z nich ma oznaczenie informujące, czy jest jednostką strzelającą czy walczącą wręcz a także inicjatywę (o wartości od 0 do 3). Na żetonie znajdują się także symbole oznaczające z jaką siłą i w jakie kierunki atakuje. Niektóre jednostki mają zdolności specjalne, na przykład mogą zablokować inne albo atakować dwukrotnie. Symboli nie jest dużo, a po kilku partiach nie trzeba zerkać do instrukcji, by dobrze się w nich orientować.
Wśród żetonów występują żetony Bitwy, które można zagrać, aby rozpocząć walkę. W momencie rozstrzygania bitwy wiele jednostek ginie, wykonując przed śmiercią jeszcze jeden, zabójczy atak. Dobre ustawienie jednostek i ich osłona oraz ochrona bazy są bardzo trudne, często więc posyła się jednostki w samobójcze misje, aby tylko zdjąć jeszcze jeden punkt z bazy przeciwnika.
Zadaniem graczy jest atak na Sztab przeciwnika. Na początku gry każdy ze Sztabów posiada 20 punktów Wytrzymałości. Jeśli podczas przebiegu gry Sztab straci ostatni, dwudziesty punkt Wytrzymałości, zostaje zniszczony, a dany gracz odpada z gry.



Atuty:

  • Nowa edycja bestsellerowej gry strategicznej od Portal Games w wielkim pudle z mnóstwem materiałów promocyjnych i w nowej wersji graficznej
  • Nowe elementy: znaczniki punktów życia Sztabu dla każdej armii, planszetki dla wszystkich frakcji, plastikowa wypraska mieszcząca wszystkie armie
  • Wyczerpująca broszurka FAQ
  • Gratisowa kampania opowiadająca o początkach Molocha

 

Różnice względem wersji zwykłej:
1. Duże pudło (31x31x10 cm) z nową okładką
2. Dwuwarstwowa plansza z nową grafiką
3. Znaczniki punktów życia Sztabu dla wszystkich armii 
4. Planszetki dla wszystkich frakcji
5. Plastikowa wypraska dla wszystkich armii
6. Kampania opowiadająca o początkach Molocha
7. Nowe ilustracje jednostek armii
8. FAQ w broszurce


  

 

Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!

Napisz opinię

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.

Zobacz także:
  • Neuroshima HEX 3.0 PL
    Szybki podgląd

    Neuroshima HEX 3.0 PL

    99,95 zł

  • Neuroshima Hex 3.0: Rok Molocha
    Szybki podgląd

    Neuroshima Hex 3.0: Rok Molocha

    239,95 zł

  • NEUROSHIMA HEX 3.0: BEASTS
    Szybki podgląd

    NEUROSHIMA HEX 3.0: BEASTS

    25,96 zł

  • Neuroshima Hex: Battle PL
    Szybki podgląd

    Neuroshima Hex: Battle PL

    69,95 zł

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dot. cookies. Możesz zmienić lub określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.