Siarczysty, zabójczy mróz i radioaktywny pył ogarnął Ziemię, a wszystkie źródła, dostępne jeszcze do niedawna, zostały zagrzebane pod lodem. W skrajnie nieprzyjaznych warunkach o przetrwanie mogą walczyć tylko najsilniejsi. Z resztką nadziei zmierzają do statku Aurora, ostatniej deski ratunku…
Zbuntowane maszyny, skażenie, radioaktywny pył i straszliwa zima - oto piekło, z którego próbujecie się wydostać. Podróż na południe jest długa, niebezpieczna i najpewniej skazana na niepowodzenie. Wasze nadzieje rozbudza jednak przekaz radiowy. Aurora, ostatni lodołamacz, płynie wzdłuż wybrzeża, szukając tych, którzy ocaleli!
Ci, którzy nie dostaną się na pokład, zostaną skazani na mroźną śmierć. Zaczyna się wyścig z czasem! Dotrzeć do statku lub poddać się rozpaczy: na horyzoncie jest jeszcze światełko nadziei, trzeba je złapać, nim będzie za późno...
Neuroshima: Last Aurora to gra oparta na Last Aurora, grze autorstwa Mauro Chiabotto z sukcesem ufundowanej na Kickstarterze w ubiegłym roku, którego polską edycję Portal Games osadził w świecie Neuroshimy.
W Neuroshima: Last Aurora gracze muszą walczyć o przetrwanie, zbierać surowce, usprawniać swoje pojazdy i walczyć z wrogami, którzy pragną pierwsi dotrzeć do Aurory. To gra z dużą dawką rywalizacji dla graczy bez skrupułów. Trzeba zawalczyć o swoje, zanim będzie za późno.
W pudełku znajduje się pełen zestaw gry dla 1 do 4 graczy, z planszą skutej lodem trasy i planszami graczy, zestawem drewnianych i plastikowych znaczników, żetonów oraz wariantem w trybie solo. Będziecie gromadzić karty łupów i eksplorować teren, zbierać przedmioty w warunkach ekstremalnych, ale też napotykać na wrogów.
Gdyby piekło zamarzło, wyglądałoby właśnie tak.
Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!
Napisz opinięWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.
- Ilość graczy: 1 - 4 osoby
- Wiek: od 13 lat
- Czas: 60 - 90 minut
-
- Autor:Mauro Chiabotto
- Wydawca:Portal Games
- Zawartość pudełka:
- 1 plansza Trasy
- 4 plansze Graczy
- 18 kart Startowych
- 54 karty Eksploracji
- 14 kart Przedmiotu
- 6 kart Wroga
- 6 kart Łupu
- 12 kart Wyniku
- 1 znacznik Aurory
- 6 znaczników Przedmiotu
- 34 znaczniki Zasobów
- 20 znaczników Ocalałych
- 4 znaczniki Konwoju
- 4 żetony Sławy
- 4 żetony Kolejności
- 8 żetonów Celu
- 40 żetonów Uszkodzeń
- 10 żetonów Skażenia
- 10 żetonów Specjalnego Postoju
- 3 żetony Lawiny
- 1 karta Miny
- 2 żetony Miny
- 1 plansza Konwoju Automy
- 6 kart Akcji Automy
- 1 żeton Automy
Kategorie:
- gra karciana
- wyścigi
- science Fiction
- podróże
Mechaniki zastosowane w grze:
Ocena na BGG: 7.53/10
Pozycja na BGG: 2617
Opis na BGG: boardgamegeek.com