3Karty - Sklep z grami planszowymi

0,00 zł
Dominion (druga edycja)
Szybki podgląd
124,49 zł
The Great Wall (wersja z meeplami) (edycja polska)
Szybki podgląd
232,95 zł
Star Wars: Zewnętrzne Rubieże - Niedokończone sprawy
Szybki podgląd
148,95 zł
Ankh: Bogowie Egiptu
Szybki podgląd
299,95 zł
War Chest (edycja polska)
Szybki podgląd
157,95 zł
Zaginiona wyspa Arnak: Przywódcy ekspedycji
Szybki podgląd
89,95 zł
Star Wars: Rebelia
Szybki podgląd
414,95 zł
Nemesis: Lockdown (edycja polska)
Szybki podgląd
562,75 zł
Marvel Champions: Sinister Motives Expansion
Szybki podgląd
131,95 zł
Wolfenstein: Old Blood (edycja polska)
Szybki podgląd
159,95 zł
Nemesis: Lockdown (edycja polska)
Szybki podgląd
562,75 zł
Dzikie Serengeti
Szybki podgląd
245,94 zł
Ark Nova
Szybki podgląd
209,95 zł
Black Rose Wars ( Edycja Polska)
Szybki podgląd
439,95 zł
Facebook

 
Znajdziesz nas:






Współpracujemy z:

Paladyni Zachodniego Królestwa

134,95 zł

Producent: Portal Games
Kod: por068
Wysyłka:48 godzin
Waga:0.00 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Ilość:szt.

 

 Paladyni Zachodniego Królestwa to strategiczna gra planszowa Shema Phillipsa (Trylogia Zachodnich Królestw, Najeźdźcy ze Scytii) przenosząca graczy do IX wiecznego państwa Franków. Wcielając się w możnych arystokratów, przyjdzie nam rozwijać swoje miasto i bronić go przed najazdami licznych wrogów. Gra oparta jest na mechanikach rynku kart i zarządzania robotnikami. Podczas kolejnych tur będziemy rozbudowywać swój silniczek akcji, stopniowo przyspieszając nasz rozwój. Paladyni Zachodniego Królestwa stanowią drugą część zróżnicowanej trylogii Zachodnich Królestw, do której należą także Architekci Zachodniego Królestwa oraz Wicehrabiowie Zachodniego Królestwa.

Twój czas nadszedł

Te ziemie już dawno nie odczuły twardej ręki. Chłopi się rozpierzchli, rycerstwo roztyło, a kupcy nie mają czym handlować. Przydałby się ktoś, kto doprowadziłby to wszystko do pionu. Wrogowie czyhają za murami, już wyczuli strach i bogactwa, które tak łatwo przyjdzie im zagrabić. Nie możesz do tego dopuścić, pora wziąć sprawy we własne ręce i pokazać wszystkim, kto tu rządzi.

”To jak dotąd najgłębsza ze wszystkich gier Shema Phillipsa. Paladyni Zachodniego Królestwa posiadają ogromną liczbę opcji. Nie możesz zrobić ich wszystkich — musisz skupić się na konkretnych”.

Tom Vasel

Rundy i akcje

W Paladynach Zachodniego Królestwa gra toczy się przez 7 rund, wyznaczonych przez karty Dekretów i Królewskich Łask. Na początku każdej rundy odsłaniacie jedną z kart, które zapewnią wam dodatkowe możliwości. Na waszych planszach graczy widnieje 12 dostępnych akcji. Te po lewej (np. Polowanie, Handel, Rekrutacja) zbudują wasz silniczek, z kolei te po prawej (np. Atak, Misja, Rozgrzeszenie) zapewnią więcej Robotników, Zasobów i Atrybutów. W każdej rundzie wykonujecie na przemian akcje, wydając na nie robotników. Runda dobiega końca, kiedy wszyscy spasują.

Paladyni i Robotnicy

Każdy z was będzie dysponował własną talią Paladynów. Na początku rundy dobieracie trzech Paladynów, wybieracie jednego, a pozostałych odkładacie do talii. Wybór Paladyna jest istotny, bo to od niego zależy, jakie rodzaje Robotników otrzymacie do rozdysponowania. Do różnych akcji będziecie potrzebować różnego koloru Robotników. By ułatwić sobie zadanie, możecie wykorzystać Złoczyńców, czyli fioletowych Robotników-jokerów. Ale uważajcie: za każde ich wykorzystanie otrzymacie kartę Podejrzenia, za które później będzie grozić wam inkwizycja.

Atrybuty

Najważniejszym w Paladynach będzie zwiększanie swoich Atrybutów Siły, Wiary i Wpływów, bo to za nie otrzymacie najwięcej PZ na końcu gry. Akcje na prawych stronach waszych plansz będą wymagały do użycia konkretnego Atrybutu, przy okazji zapewniając inny. I tak na przykład nie będziecie mogli zaatakować niektórych Najeźdźców, nie posiadając wystarczającego poziomu Siły. Posiadając zaś odpowiedni poziom Wiary, będziecie mogli swoich wrogów Nawrócić, otrzymując za nich dodatkowe korzyści.

Paladyni Zachodniego Królestwa

Atuty:

  • Strategiczna gra planszowa Shema Phillipsa (Najeźdźcy ze Scytii) i druga część kultowej trylogii Zachodnich Królestw;
  • Rozbudowa silniczka akcji dzięki umiejętnemu zarządzaniu kartami i robotnikami;
  • Przenieś się do IX wiecznego państwa Franków, stań na czele jednego z arystokratycznych rodów i uczyń swoje miasto europejską potęgą!



 

Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!

Napisz recenzję
Informacje ogólne: 

  • Ilość graczy: 1-4 graczy
  • Czas: 90-120 min.
  • Wiek: 12+
  • Autor: Shem Phillips, S J Macdonald

Zawartość: 
  • 112 Robotników,
  • 12 znaczników Atrybutów,
  • 32 Warsztaty,
  • 28 Mnichów
  • 28 Posterunków
  • 28 Dzbanów
  • ilustrowana instrukcja
  • 4 plansze Graczy
  • 2 plansze Główne
  • 1 znacznik Pierwszego Gracza
  • 1 znacznik Zasobów
  • 40 sztuk Zapasów
  • 50 Srebrników
  • 245 kart


Kategorie:
  • średniowiecze 
Mechaniki zastosowane w grze:
  • dociąganie kart (Card Drafting)
  • wariant solo 
  • zajmowanie pól akcji 
Opis na BGG: boardgamegeek.com
Pozycja na BGG:69
Ocena na BGG: 8.04/10

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dot. cookies. Możesz zmienić lub określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.