Strażnicy to dodatek do Ankh: Bogów Egiptu, rozbudowanej, strategicznej gry area controle autorstwa genialnego Erica Langa (Blood Rage, Rising Sun, Bloodborne). Jest to najłatwiejsze do opanowania rozszerzenie, wprowadzające do rozgrywki nowe postacie tytułowych Strażników. W pudełku znajdziemy aż 11 wspaniale wykonanych figurek mitycznych stworów, wśród których nie zabraknie sławnego Ammita, Shezmu czy Pazuzu. Dołączenie nowych Strażników znaczącą urozmaica grę, podnosi regrywalność i zwiększa jej taktyczny potencjał. Strażnicy są całkowicie kompatybilni z pozostałymi rozszerzeniami.
UWAGA! Rozszerzenie jest produktem wielojęzycznym. Wewnątrz pudełka znajdują się polskie karty oraz instrukcja.
Ankh: Strażnicy
Atuty:
- Dodatek do fenomenalnej gry planszowej Erica Langa (Rising Sun, Blood Rage, Bloodborne);
- 11 wspaniale wykonanych figurek przedstawiających 5 przerażających demonów starożytnego Egiptu;
- Zwiększ regrywalność i odkryj kolejne warianty strategii dzięki nowym potężnym Strażnikom!
Stworzeni by służyć
Nie wszyscy bogowie są sobie równi. Nie wszyscy przemierzają nieboskłon w ognistym rydwanie, nie wszyscy władają światem podziemi i nie wszyscy mogą posyłać na śmierć wielotysięczne armie. Pomniejsze bóstwa znają swoje miejsce. Ich celem jest służyć, służyć większym od siebie. Ale muszą wybrać mądrze. Tylko poparcie właściwej strony zapewni im przetrwanie, tylko jako zwycięscy zostaną zapamiętani.
Łamanie zasad
Ammit to straszliwy demon, który w świecie podziemni pożerał grzeszne dusze. W grze ten pół krokodyl, pół hipopotam może zajmować pola Wody, jak również być na nich przywołanym. Ponadto jeśli zakończy swój ruch na polu Wody, może zabić 1 sąsiadująca z nim jednostkę wroga. Z kolei Pazuzu czerpie swoją siłę z Monumentów. Tak długo, jak sąsiaduje z co najmniej 2 Monumentami (bez względu na to, kto je kontroluje), posiada +2 do siły bojowej.
Potężniejsi od innych
Am-heh był przerażającym bogiem podziemi, przedstawianym jako człowiek z głową psa. Kiedy Am-heh zakończy swój ruch, możesz poruszyć każdą sąsiadującą z nim jednostkę o 1 pole. Z kolei Shezmu, bóg krwi, przeraża innych Strażników. Wrogi Strażnik nie może wejść do regionu, w którym znajduje się Shezmu, a jeżeli znajdował się tam przed nim, to traci w tym regionie wszystkie swoje zdolności
Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!
Napisz opinięWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.
ilośc graczy: 2-5
Czas: 90 min.
Wiek: 14+
Autor: Eric M. Lang