3Karty - Sklep z grami planszowymi

0,00 zł
Dominion (druga edycja)
Szybki podgląd
124,49 zł
The Great Wall (wersja z meeplami) (edycja polska)
Szybki podgląd
232,95 zł
Star Wars: Zewnętrzne Rubieże - Niedokończone sprawy
Szybki podgląd
148,95 zł
Ankh: Bogowie Egiptu
Szybki podgląd
299,95 zł
War Chest (edycja polska)
Szybki podgląd
157,95 zł
Zaginiona wyspa Arnak: Przywódcy ekspedycji
Szybki podgląd
89,95 zł
Star Wars: Rebelia
Szybki podgląd
414,95 zł
Nemesis: Lockdown (edycja polska)
Szybki podgląd
562,75 zł
Marvel Champions: Sinister Motives Expansion
Szybki podgląd
131,95 zł
Wolfenstein: Old Blood (edycja polska)
Szybki podgląd
159,95 zł
Nemesis: Lockdown (edycja polska)
Szybki podgląd
562,75 zł
Ark Nova
Szybki podgląd
209,95 zł
Dzikie Serengeti
Szybki podgląd
245,94 zł
Black Rose Wars ( Edycja Polska)
Szybki podgląd
439,95 zł
Facebook

 
Znajdziesz nas:






Współpracujemy z:

Paladyni Zachodniego Królestwa: Wiek Królów

79,95 zł

Producent: Portal Games
Kod: por067
Wysyłka:48 godzin
Waga:0.00 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Ilość:szt.

 

 Wiek Królów to dodatek do Paladynów Zachodniego Królestwa, kultowej strategicznej gry planszowej Shema Phillipsa (Trylogia Zachodnich Królestw, Najeźdźcy ze Scytii), przenoszącej nas w czasy X wieku i burzliwych losów państwa Franków. Reprezentując jeden ze szlacheckich rodów i operując na mechanice zarządzania robotnikami, staramy się poprowadzić naszą frakcję do dominacji nad pozostałymi. Wiek królów jest dużym dodatkiem, zawierającym nie tylko więcej kart Mieszczan, Najeźdźców czy Paladynów, ale przede wszystkim aż 7 rozszerzeń do podstawowej planszy (4 do plansz Graczy, 2 do planszy Głównej i 1 do rozgrywki jednoosobowej), a także wcześniej nieznane karty. Dzięki temu będziemy mogli wykonywać nowe akcje, takie jak Zaciąg, Negocjacje czy Werbunek. Przy ich wykonaniu kluczowym stanie się nowy Atrybut — Dyplomacja.

Czas pogadać

Wojny z najeźdźcami stały się w twoim kraju bardziej regularne niż posiłki poddanych i chyba wreszcie zwróciły uwagę zagranicy. Wysoko urodzeni baronowie i książęta wysyłają swoich dyplomatów, by zaoferować ci chrześcijańską pomoc — pomoc, rzecz jasna, na kredyt. Czy okażesz się wystarczająco silny i zdeterminowany, aby ją przyjąć i wykorzystać? Może się okazać, że nie tylko zdołasz się obronić, ale i wzrosnąć w siłę i, kto wie, może kiedyś będziesz mógł myśleć o koronie?

Nowe przygotowania

Wiek królów wnosi do gry kilka zmian w przygotowaniu. Od teraz, dzięki nowym kartom Paladynów, przy każdym wyborze Paladyna będziecie podnosić nie 3, a 4 karty, z których jedną odrzucicie na stałe do pudełka. Z kolei karty Dekretów, które nie znalazły się na planszy Głównej, podzielicie między sobą. W ten sposób każdy z was będzie miał do spełnienia jeden sekretny dekret, każdy też otrzyma jedno rozszerzenie do swojej planszy, dzięki czemu na końcu gry będzie mógł indywidualnie punktować.

Zaciąg i Dyplomacja

Przed wami otwierają się szerokie możliwości dzięki czterem nowym akcjom. Na planszy Głównej znajdą się odkryte karty Zaciągu, na których będziecie mogli umieszczać Robotników, podobnie jak w przypadku kart Królewskich Łask. Tych Robotników nie odzyskacie jednak na końcu rundy, ale dopiero po wykonaniu akcji Zaciągu i zabraniu do siebie konkretnej karty. Z kolei akcja Dyplomacji umożliwi wam wykonanie w imieniu szlacheckich rodów jednej z dwóch innych akcji: Powierzenia lub Werbunku.

Powierzenie i Werbunek

Wybierając Powierzenie lub Werbunek, otrzymacie karty Dyplomacji, by w zależności od wyboru, użyć ich na dwa sposoby. Decydując się na Powierzenie, karty Negocjacji umożliwią wam wykonanie innych akcji, ale bez ponoszenia ich standardowych kosztów. Z kolei wybierając Werbunek, karty Negocjacji będziecie kompletować w zestawy, by za każdy z nich otrzymać do 9 PZ na końcu gry.


Paladyni Zachodniego Królestwa: Wiek Królów

Atuty:

  • Dodatek do kultowej gry strategicznej Paladyni Zachodniego Królestwa autorstwa Shema Phillipsa (Trylogia Zachodnich Królestw, Najeźdźcy ze Scytii);
  • 7 rozszerzeń do plansz podstawowych — zarówno do rozgrywki wieloosobowej, jak i jednoosobowej;
  • Wzmocnij swoje państwo dzięki zręcznej dyplomacji, wykorzystując do tego nowe rodzaje kart i 4 nowe akcje.




Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!

Napisz recenzję
Informacje ogólne:

  • ilość graczy: 1-4 graczy 
  • Czas: 90-120 min
  • wiek 12+
  • Autorzy: Shem Phillips, S J Macdonald

Wymagana gra podstawowa: Paladyni Zachodniego Królestwa


Zawartość:

  • 1 Dyplomata
  • 4 Warsztaty
  • 4 znaczniki Atrybutów
  • 30 kart Negocjacji
  • 16 kart Paladynów
  • 6 kart Najeźdźców
  • 8 kart Mieszczan
  • 4 karty Sojuszników
  • 30 kart Zaciągu
  • 2 karty Schematów
  • 2 karty Królewskich Dekretów
  • 5 kart Królewskich Łask
  • 7 rozszerzeń planszy
  • 6 dodatkowych kart do trybu kooperacyjnego z Kronik Zachodniego Królestwa.

Kategorie:
  • dodatek do gry 
  • średniowiecze 

Mechaniki zastosowane w grze:
  • dociąganie kart 
  • zajmowanie pól akcji

Ocena na BGG: 8.16/10
Opis na BGG: boardgamegeek.com

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dot. cookies. Możesz zmienić lub określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.